ΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

To Ε-mail του Θεοφάνους στην Sony που τον έκανε ρόμπα!

Απόσπασμα απο την νέα επιστολή της Sony Music:

Αφού ο Αnt1 ισχυρίζεται ότι τα πρόσωπα που απαρτίζουν την εξεταστική επιτροπή του X-Factor (άρα και ο κ. Θεοφάνους) έχουν «αποδείξει» την συνέπεια και αξιοπιστία τους, παραθέτουμε κατωτέρω χαρακτηριστικό απόσπασμα του e-mail που εστάλη από τον κ. Θεοφάνους στον Δ/νοντα Σύμβουλοτης εταιρείας μας καθώς και στον συνεργάτη μας κ. Γιάννη Δόξα στις 2 Ιανουαρίου 2010: 
 «Μου στελνεις τραγουδια για Ηβη και Ελευθερια,να σου απαντησω σαν τι? Σαν μανατζερ που δεν παιρνει ποσοστο? Σαν συμπαραγωγος που δεν συμμετεχει στις ηχογραφησεις? Σαν φιλος πολυ ευχαριστως αν θες τη γνωμη μου,αλλα... ΓΙΑΤΙ NΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗN ΗΒΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧNΙΔΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟN ΤΕΛΙΚΟ? ΠΟΙΟ ΕΙNΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟN? Γιατι να μη βοηθησω καποιον η καποια αλλη που θα εχω καποιο κινητρο? Για τη ψυχη της μανας μου? Για τη δοξα η το credit? Και μην εκπλαγει κανεις με τα αποτελεσματα.Και αυτο δεν ειναι απειλη.Ειναι επαγγελματικη προσεγγιση»
Το ανωτέρω κείμενο είναι σαφές και ξεκάθαρο και δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τους στόχους και προθέσεις του κ. Θεοφάνους, του κατά τα άλλα «αξιόπιστου» κριτή κατά τον Αnt1.

Bookmark and Share